středa 15. října 2014

Nákup na Crazy Factory Piercing

Ahoj!

Po dlouhé době Vám dnes přináším recenzi na nákup na Crazy Factory Piercing. Jedná se o německou stránku, kde můžete pořídit všechno od piercingu pupíku až po jehly, plugy a spoustu dalších produktů. Pokud Vaše tělo zdobí více ozdob určitě se nebude zlobit za příjemné ceny. K mé starší dobré zkušenosti teď můžu připsat další skvělou zkušenost s tímto e-shopem.

Pokud nakoupíte nad 20E máte poštovné zdarma. Dodání mé objednávky trvalo přesně týden. O něco míň jsem byla nadšená z naší skvělé České pošty, která jako vždy nakrásně narvala do schránky balíček tak, že obálka byla celá potrhaná. Jinak ale e-shop zabalil balíček do bublinkové obálky, jedny tunely byly dokonce v plastové krabičce, aby se nerozbily.

Nejdříve si ukážeme, jak vypadají produkty na fotkách e-shopu, pak Vám ukážu své (o dost méně kvalitní) reálné fotky.







A reálné fotky:








Všechno odpovídá popisu. Co se mi moc líbí na této stránce je to, že si můžete zvolit délku tyčinky, šířku, tloušťku, velikost kuličky, barvu. Možností je mnoho. Já jsem spokojená a určitě to není naposled, co jsem odsud objednávala.

Stáli by jste o článek - Jak nakupovat na Crazy Factory? Pokud ano neváhejte se ozvat do komentářů, ráda Vám s nákupem poradím :)

Mějte se krásně!
Meggie

10 komentářů:

  1. Ahoj,
    tak ja musim pridat negativni zkusenost...
    na strance crazy-factory.com jsem si objednala dvakrat zbozi.
    Poprve jsem objednavala pred mesicem. Podruhe presne tyden na to a tuto druhou objednavku jsem obdrzela asi za tyden od objednani.
    Ale ta prvni zasilka mi stale nedorazila.
    Psala jsem jim mail, ptali se me, jestli je adresa spravne. Odepsala jsem, ze urcite, jinak by mi prece neprisla ta druha objednavka.
    Od te doby se mnou nikdo nekomunikuje. Mam v tom asi 7 stovek, coz jsou pro me taky penize. Ani ted nevim, jak postupovat, takze to vidim tak, ze budu bez plugu a tunelu, ktere jsem objednala a i bez penez...

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj
    ja čakám na balík od nich už 2 týždne a dúfam že nebudem rovnaký prípad, stále verím, že ešte príde lebo v tom mám 40 eur. Inak našla som v podmienkach: "Tovar je dodaný na vlastné riziko zákazníka..." čiže žiadna náhrada nehrozí...
    https://www.crazy-factory.com/sk/i/General-terms-and-conditions-of-business

    OdpovědětVymazat
  3. Minulí mesiac som objednal, poslali mi väčšie ako som chcel. Tak som im to poslal späť. Teraz čakám aby mi vrátili peniaze. No uvidíme. :/

    OdpovědětVymazat
  4. Ja jsem byla první objednávku spokojena. Sice sem cekala měsíc ale to kvůli blbe postacce co se neobtěžovala me hledat na zvonku a poslala to zpet. Bez jakekoli nahrady postovneho mi to poslali zas ale uz na jinou adresu aby se to s postackou neopakovalo a uz to tu bylo za par dni. Ted jsem objednala znova tak jsem zvedava nu...Jinak na komunikaci si nemohu stěžovat, resili to se mnou v pohode a temer okamžite reagovali na zprávy.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj máš veľmi pekný blog, nechceš spriatliť a sledovať vzájomne? Ak áno daj mi vedieť :) http://andreanalens.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  6. Chystám se na této stránce nakoupit a zajímalo by mě jestli, když zadám 1 v počtu kusů, tak to znamená jeden ks nebo pár?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. myslím si, že určitě jeden kus, například u tunelů co si chci objednávat, řekla bych že to je podle úvodního obrázku, když je tam jedna náušnice tak dáš počet kusů 2 pokud chceš pár

      Vymazat
  7. Zatím stále na zásilku čekám....
    snad do Vánoc dorazí, chtěla jsem tím trošku ozvlašnit vánoční dárky. Dám vědět.

    OdpovědětVymazat
  8. Čekám měsíc a ještě nic nedorazilo 270kc v prd...li

    OdpovědětVymazat
  9. Dobrý den dorazila každému zásilka?

    OdpovědětVymazat

Předem děkujeme za komentáře. Ohlasy jsou ta pravá odměna za každý článek :)