čtvrtek 18. září 2014

Original Source: Vegan shower!

Ačkoliv nejsem veganka (a jistě by to mému tělo prospělo), mám ráda věci ve kterých se to nehemží chemií. Když jsem narazila na tyhle sprcháče, tak jsem je prostě musela mít. A už jen kvůli té vůni, která je úžasná!

Značka Vegan  zajišťuje to, že nebyla kosmetika testovaná na zvířatech, a to je to co chceme, že? Original Source se snaží brát z přírody to nejlepší, bez to aniž by jí ubližovala. Zatím jsem si nevšimla, že by u nás byla širší nabídka, než je nabídka sprchových gelů. Doufám ale, že s k nám dostane i zbytek jejich nabídky, která zahrnuje mýdla, oleje a spoustu dalšího. Já jsem je koupila v Globusu, v akci 1+1 zdarma, cena za jeden byla kolem 75 Kč/250 ml. Co vím, dají se sehnat ještě v DM drogerii.

Co se mi hrozně líbí, je to, že má rozmanitá balení. Na každém mají napsané něco jiného. Například na mé vanilce a malině - 82 britských svítání nám umožnilo spojit zralé a šťavnaté maliny se sladkou vanilkou. Nebo kokos - 328 tropických dní pomohlo dozrát kokosu. A kdyby jste je cítily! No prostě bomba!



Znáte ještě nějakou kosmetiku z nálepkou Vegan?
Meggie

1 komentář:

Předem děkujeme za komentáře. Ohlasy jsou ta pravá odměna za každý článek :)