čtvrtek 17. července 2014

Oblíbenci od Biodermy

Biodermu není třeba dlouze představovat, spíše není třeba ji představovat vůbec. Všichni ji známe a každý z nás už nejspíš nějaký jejich produkt vyzkoušel. Podle mě spadá do třídy kvalitní péče za dostupnou cenu. Nebudu tedy dlouze zdržovat a představím Vám v krátkosti produkty, které nejvíce oslovily mě.



Začnu asi s nejznámnějším produktem a tím je Micelární voda Sensibio H2O, která je vhodná pro normální až smíšenou citlivou pleť. Já ji používám pro odlíčení a očištění celého obličeje, protože s řasenkou si poradí raz dva a navíc mě po ní neštípou oči, tak jako po klasických očních odličovačích. Co se mi líbí, je to, že si můžete pořídit balení buď 100, 250, nebo 500 ml. Dalším plusem je to, že odstraňuje i voděodolný make-up. Složení neobsahuje alkohol a parfermaci. Já si domů pořizuji balení 250 ml + 100 ml balení na cesty. Biodermu kupuji nejvíce na parfums.cz, kde 250 ml balení vychází na 244 Kč, malé 100 ml balení jsem nedávno koupila v akci za 75,- jinak na parfums.cz 154 Kč.



Mým dalším oblíbencem je tento oční gel - Sensibio Eye. Svůj první jsem nakoupila v akci společně s balením micelárky a jelikož vydrží velice dlouho, až nedávno jsem kupovala při příležitosti "Bioderma pro každého" nové balení za zvýhodněnou cenu 99 Kč. Jinak se jeho cena na parfums.cz pohybuje na 369 Kč. Gel zklidňuje oční okolí, vyhlazuje jemné vrásky, je hypoalergenní, bez parfumace. Pro mě je základem hlavně kvůli kruhům pod očima, protože zmírňuje otok. Nemyslete si, že když párkrát použijete tento gel zbavíte se kruh pod očima, to vůbec. Nedokáže to podle mě žádný oční krém, ale příjemně chladí a otok opravdu ochabuje. Můj malý tip - pokud si ho nanesete studený pomáhá ještě víc. Je ho sice pouze 15 ml, ale stačí opravdu kapička, kterou rozetřete.

Hned vedle je výrobek z řady Sébium a to Pore Refiner. Ten slibuje stahování pórů, zjemnění a vyhlazení pleti a regulaci kožního mazu. Podepíšu se pod poslední dvě věci. Používám ho 2x denně, a to před nalíčením a večer, než jdu spát. Zmatňuje a kožní maz opravdu reguluje. Je výborný jako podkladový krém a až mi dojde, jdu do něj znovu. Cena se pohybuje kolem 424 Kč.



Poslední a teď pro léto nezbytný produkt je dermální voda - Sensibio Dermo-Water. Tento je určený pro podrážděnou a citlivou pleť. V létě super osvěží a zklidní unavenou a podrážděnou pokožku od slunění. Mě hodně pomáhá i v práci, pokud stojím 12 hodin na nohou, není nic lepšího než se párkrát "pošplíchat", ta úleva pro nohy je neskutečná. Cenově se pohybuje kolem 203 Kč za 150 ml.


A co Vy a Bioderma? Zajímaly by mě Vaše poznatky co se týče přípravků jako je opalovací krém atd. :)
Pište, pište, těším se na Vaše komentáře :)
Meggie

2 komentáře:

  1. Ahoj, díky za tip, hned jsem si objednala 30ml krém na ztažení pórů. Také nakupuji na parfums.cz, a tedy i na elnino.cz-parfemy ještě levněji, ale co jde, tak jestli mohu doporčit, nakupuji na pilulky24.cz, mají to mnohem levnější. Chodila jsem jeden čas kolem výdejního místa a tak jsem na to i přišla.

    Jinak jsem ještě koukla na tvou recenzi na Kallos, díky ní jsem se dostala na tenhle blog, a právě si nejsem jistá, jestli koupit nebo ne. Ale za ty peníze, to vždy udám.

    Díky

    OdpovědětVymazat
  2. Trochu to vypadá jako spam, to jsem nechtěla. Jen že to jde ještě levněji (Pore Refiner za 374,-). Určitě je více takových e-shopů, jen u těch malých není jisté, co přijde. Každopádně je tenhle odzkoušen:)

    OdpovědětVymazat

Předem děkujeme za komentáře. Ohlasy jsou ta pravá odměna za každý článek :)