čtvrtek 24. července 2014

We love Mel shoes

Ahoj všichni,

Milujeme boty. Hodně bot. A proto se dnešní článek nebude týkat ničeho jiného. Avšak Mel nejsou jen tak obyčejné boty. Když značka Mel vstoupila na trh a propuklo gumákové šílenství, dlouho jsme odolávaly. Utratit takovou spoustu peněz za boty z plastu? Ne, děkujeme. Znáte to, všichni něco mají, všichni po tom šílí a už jenom z toho důvodu se tomu vy vyhýbáte. Ale nakonec podlehnete a danou věc si pořídíte.
A tak to bylo s námi a s Mel.

Je důležité neplést si dojmy s pojmy a rozlišovat značku Mel a Melissa. Melissa tady byla dřív a Mel vznikla jako její levnější alternativa. Hlavním rozdílem je to, že Melissy spolupracují s významnými návrháři, což zvyšuje její cenu a exkluzivitu. Naproti tomu Mel je víc nohama na zemi, co se designu i ceny týče.

A protože i my jsme podlehly voňavým botičkám, rozhodly jsme se Vám dnes ukázat naši skromnou sbírku. Doufáme ale, že se tato sbírka ještě rozroste (případní sponzoři se můžou přihlásit v komentářích).




Mějte krásný zbytek dne,
Meggie & Monny

10 komentářů:

  1. Ty první botky jsou nádherný :) Tyto boty se mi strašně líbí, ale musím odolávat, protože tento typ bot pro mé nohy není dvakrát ideální :/ :D Mám dojem, že černý s mašličkou jsem onehdá viděla ve vlaku na nějaké slečně, a vypadaly fantasticky :)

    http://klarissaaddell.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejlepší je do nich dát asi nějakou ortopedickou vložku, protože je pravda, že jsou celkem ploché. Ale ta pohodlnost je k nezaplacení :)
      Meggie

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Další, který propadl jejich kouzlu :D Děkujeme!
      Meggie

      Vymazat
  3. Pěkné boty :) Také miluju boty..:)
    http://fashionblogbymarie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadají úžasně, ještě žádné nevlastním, ale to budu muset asi brzy napravit :)

    OdpovědětVymazat
  5. mááááám ich - konečne! čierne na opätku s červeným srdiečkom. sú ňuňuňu.
    páčia sa mi aj ich balerínky, ale mne žiaľ nesedia. :o(
    tie vaše čierne s mašľou vyzerajú skvelo!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsem měla taky, dokonce 2x :D 37 mi neseděla, a 38 sice ano, ale jsou hrozně vykrojené. Podle mě ideál na úzkou nožku, což já nemám :(
      Meggie

      Vymazat
  6. ano tyhle jsem viděla v Praze ale byla to spousta i falešných značek....
    ale jinak vypadají fajn ale mě nějak neseděli když jsem si je zkoušela....:D
    jsem z VV z fora !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem naštěstí u nás na fake nenarazila, ale na Ali se dají pořídit.
      Děkujeme za komentář :)
      Meggie

      Vymazat

Předem děkujeme za komentáře. Ohlasy jsou ta pravá odměna za každý článek :)