úterý 12. srpna 2014

3 v 1 aneb velká recenze hodinek - Ebay!

Další recenze z Ebaye rovnou k Vám. Dnes pro Vás mám recenzi hned na troje hodinky, tak nebudeme otálet a jdeme rovnou na to!

1.Jako první jsem objednávala tyto a taky jako první dorazily. Už jsem na ně nějaké recenze četla a pokaždé jsem se dočetla samé chvály. Moc se mi líbily a tak jsem neváhala. Když dorazila byla jsem nadšená a to i  když byl jeden kamínek uvolněný a plandal kdesi v ciferníku. Pásek není ani koženkový, ale není to nejhorší. Mé nadšení mě opustilo asi po týdnu, kdy jsem měla hodinky doma, protože se zastavily. Prodejce mi vrátil naprosto zanedbatelnou částku, jen aby nedostal špatné hodnocení. Za mě 8 z 10 bodů.

Objednáno: 25.6.
Doručeno: 22.7.
Cena: cca 38 Kč
Odkaz


Fotka prodejce:


Reálná fotka:



2. Nevím co do mě vjelo, když jsem objednávala tyhle hodinky, ale něco mě na nich úplně uchvátilo :D Nicméně když přišly až tolik jsem uchvácená jsem nebyla. Rozhodně jsem nečekala lesklý pásek. Nicméně narozdíl od prvních hodinek jsou alespoň funkční, takže dávám 9/10 bodů.

Objednáno: 5.7.
Doručeno: 12.8.
Cena: cca 53 Kč
Odkaz

Fotka prodejce:


Reálná fotka:


3. Ačkoliv jim to trvalo nejdéle, nejvíce mne potěšily tyhle zlaté hodinky. Odpovídají popisu, nejsou poškozené, a jsou funkční. Je sice škoda, že doprava trvala tak dlouho, ale to prodejce neovlivní. Už po 10 dnech mi sám psal, zda už zboží dorazilo. Nemám co vytknout a dávám 10/10!

Objednáno: 5.7.
Doručeno: 12.8.
Cena: cca 80 Kč
Odkaz

Fotka prodejce:


Reálná fotka:


Tak a jsme na konci! Pochlubte se Vy svými hodinkovými úlovky!
Meggie

4 komentáře:

  1. Ty zlaté jsou krásné! Líbí se mi i ty první, ale ta nefunkčnost je štvoucí!

    OdpovědětVymazat
  2. Možná blbý dotaz, ale měnila si baterku? :-) Ty tovární moc nevydrží... Jinak čekám na ty samé, akorát růžové :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem technický mamlas, takže ani nevím, jak se dovnitř dostat :D

      Vymazat

Předem děkujeme za komentáře. Ohlasy jsou ta pravá odměna za každý článek :)