úterý 12. srpna 2014

Kallos maska a šampon s keratinem - RECENZE

Ahoj,

Dnes se podíváme na zoubek maďarské značce Kallos, se kterou je tento šampon a maska má první zkušenost. Samozřejmě mě také navnadil tolik idealizovaný keratin. Recenze u výrobku přímo na parfums.cz avizovaly zejména dobrý poměr cena : kvalita. S čímž můžu souhlasit, maska i šampon mě přišly na necelé dvě stovky (obojí 79 Kč). Což je cena, kterou neočekávám ani u "drogérkových" produktů.
Vzhledem k ceně také nelze očekávat zázraky.

Šampon z mého pozorování asi neobsahuje tolik čistících složek, jako profesionální kosmetika, je třeba ho užít celkem velké množství, aby dostatečně pěnil a odmastil vlasovou pokožku. Ve složení, jak jsem očekávala, je keratin a mléčný protein na posledním místě, takže to bude opravdu malý zlomeček z celého šamponu. Je velice hydratační, proto bych ho opravdu nedoporučovala na mastící se vlasy. Jeho velkým záporem je, že obsahuje silikon (amodimethicone) a benzoát sodný. Palec dolů pro Kallos, dvojitý palec dolů pro mě, že jsem si složení nenastudovala před koupí. Takže výsledek bych hodnotila jako průměr. Lepší, než předražené silikonové bomby z drogerie, za které určitě zaplatíte mnohem víc. Ovšem nic pro lidi, kteří se snaží svoje vlasy moc nevystavovat chemii.

Kondicionér je na podobné bázi i s podobným složením. Velice hydratační, vlasy se sice lesknou, ale stejnou měrou težknou a "pramínkují" se. Svojí konzistencí mi velice připomíná Gestil Wonder.



Taky tu mám fotografie před a po použití šamponu a kondicionéru jako kůry (30 minut).


Příště se můžete těšit na něco trošku luxusnějšího :)

Mějte krásný zbytek dne,

Monny

5 komentářů:

  1. Ahoj :-) ďakujem za recenziu, naozaj super, pomohla si mi, pretoze ta maska a sampon mi zajtra maju dost domov a uz sa na ne neviem dockat. Myslim, ze rozdiel na tvojich vlaskoch je podstatny, fakt vyzeraju super :-) Zaroven ta pozyvam aj na moj blog littleprincessinthebigworld.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj :-) ďakujem za recenziu, naozaj super, pomohla si mi, pretoze ta maska a sampon mi zajtra maju dost domov a uz sa na ne neviem dockat. Myslim, ze rozdiel na tvojich vlaskoch je podstatny, fakt vyzeraju super :-) Zaroven ta pozyvam aj na moj blog littleprincessinthebigworld.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj :) Co se mých rychle se mastících vlasů týče, šampon je rozhodně příjemné překvapení - po keratinovém šamponu od Biolage, který je 11x dražší, si musím vlasy mýt alespoň jednou za dva a půl dne, zatímco po šamponu Kallos stačí jednou za 4 dny. Jediná vada na kráse, kterou musím zmínit, je skutečnost, že po tomto šamponu jsou vlasy výrazně hrubší. Ale pořád je výsledek podstatně lepší, než po obyčejných drogérkových šamponech. Rozhodně doporučuji pro mastné vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj :) Co se mých rychle se mastících vlasů týče, šampon je rozhodně příjemné překvapení - po keratinovém šamponu od Biolage, který je 11x dražší, si musím vlasy mýt alespoň jednou za dva a půl dne, zatímco po šamponu Kallos stačí jednou za 4 dny. Jediná vada na kráse, kterou musím zmínit, je skutečnost, že po tomto šamponu jsou vlasy výrazně hrubší. Ale pořád je výsledek podstatně lepší, než po obyčejných drogérkových šamponech. Rozhodně doporučuji pro mastné vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  5. Keratinovou masku už mám také vyzkoušenou. Ale jelikož mám dost rychle mastící se vlasy, šampon raději zkoušet nebudu :)

    OdpovědětVymazat

Předem děkujeme za komentáře. Ohlasy jsou ta pravá odměna za každý článek :)